12 september 2010

"Bloggen" 1 måned + fundet emne

Jaa - nu er "bloggen" en måned gammel og jeg har (efter en måned i tænkeboks) fundet ud af "Bloggen"s hovedemne. Selvfølgelig vil der altid være lidt sidespring. Men det er der næsten altid på en blog.

Vær klar her kommer mit hovedemne: BØGER

Jeg elsker at læse og kan sagtens finde på at læse hele weekenden. Så hvad er mere oplagt at skrive om end bøger??

Men så tror jeg jeg vil starte

Om bogandmeldelser:

  • De farvede stjerner viser hvor mange stjerner en bog har fået. Man kan få 0 - 5 stjerner. Stjernerne ser sådan her ud: *. Farven på stjernenerne skifter
  • Man må meget gerne forslå bøger til mig
  • Det kan godt være i ikke deler mening med mig, men jeg syntes det er vigtigt ikke altid være enig. Så skriv hellere en gerne din mening om bogen
  • Jeg skriver titel, forfatter, handling, rating, fordi og slutning i en bogandmeldelse
  • Jeg skriver altid en advarsel, øverst i andmeldelsen, hvis bogen ikke er nummer et. Så man er forberedt


- Bloggeren

Ingen kommentarer:

Send en kommentar