15 maj 2011

Dragens Kys

Titel: Dragens Kys
Forfatter: Josefine Ottesen
Handling: Iljane, bor i en skov uden for hovedstaden i hendes land. Da hun får sin første blødning for hun at vide at hun er den sidste ætling i en svunden kongeslægt. Slægten blev fjernet fra magten af den nuværende konge. Hun får at vide at det er hendes opgave at få tronen tilbage til hendes slægt. Men under kampen om tronen finder hun både Kærligheden og mister flere elskede. Hun finder ud af hvad oprør virkelig betyder...
Rating: ***** (4 stjerner)
Fordi: Der er jo en grund til at Josefine Ottesen er en af vores bedste forfattere, for her gør hun det igen. Super godt skrevet, jeg græd i hvert fald da jeg læste den. Det eneste andet tidspunkt jeg nogensinde har grædt til en bog er i "Nymåne", der hvor Edward forlader Bella. Så i kan nok gætte jer til at jeg har svært ved at vise mange følelser når jeg læser, i hvert fald gråd. Nå, tilbage til emnet... Elskede den bog, man vidste aldrig hvad der ville ske, lige pludselig drejer handlingen 180° (grader), alt kan ske, man kan ikke regne med noget som helst. Kan kun anbefales!!!

-Bloggeren

P.S. En af mine bekendte har læst den lange, han siger den er kedelig, så forsøg at få fat i den hvis forside ligner den på billedet i venstre side, den er god. Den har jeg nemlig læst ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar