09 juli 2014

I'm Back Bitches!

Okay, måske har jeg set lidt for mange sæsoner af Pretty Little Liars (2 sæsoner på 3 uger, but eh who's counting?), men lige meget hvordan det bliver formuleret, så betyder det det samme. Jeg er tilbage. Og denne gang har jeg planer om at blive i hvert fald helt frem til juletravlheden begynder og måske endda overleve den måneden uden at blive alt for stresset? Det vil være skønt.

Jeg glæder mig rigtig meget til endnu en gang at skrive om bøger og vise indkøb frem. Og jeg har da allerede lidt forberedt fra den sidste måneds tid. I starten af sidste måned tog jeg, sammen med min familie, en forlænget weekend til Berlin, hvor jeg gik lidt amok med mit indkøb af bøger... Derudover var jeg til forpremiere på The Fault in our Stars, og som mange af jer ved, så er bogen jo blandt mine favoritter. Jeg har set tilbage på det sidste halve års læsning og fundet frem til både de værsteog bedste bøger jeg har læst. Og så hae jeg selvfølgelig også læst en hulens masse bøger! Hurraaaa!

Jeg er klar. Jeg er parat. Jeg er startet.
//Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar