23 december 2014

Top 10 tirsdag - gaver fra Julemanden

Top Ten Tuesday (dansk: top 10 tirsdag) er et begreb fra bloggen The Broke and the Bookish, hver uge udkommer der et nyt emne og denne uges emne er ti bøger jeg ønsker mig til jul. Jeg elsker bøger og kan slet ikke få nok af dem, derfor ender jeg også med en ønskeseddel der mest af alt består af bøger. Rigtig mange bøger. Her er et lille uddrag fra min ønskeseddel:

1. Me, Earl and the Dying Girl af Jesse Andrews

2. Landline af Rainbow Rowell

3. Stargirl af Jerry Spinelli

4. Alice in Tumblr-land af Tim Manley

5. The Summer I became a Nerd af Leah Rae Miller

6. The Drowning of Arthur Braxton af Caroline Smailes

7. A Hundred Summers af Beatriz Williams

8. Doctor Who: 11 Doctors, 11 Stories af Neil Gaiman m.fl.

9. Two Boys kissing af David Levithan

10. An Abundance of Kathrines af John Green

Jeg håber I får en god juleaften i morgen med masser af hårde pakker!
//Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar