19 december 2010

.:24-12-2010:.

24. december

ADVARSEL: DETTE ER PRIVATE VOL. 6 HVIS DU LÆSER VIDERE ER DET PÅ EGET ANSVAR, DET KAN AFSLØRER MEGET!

Titel: Arven (Private 6)
Forfatter: Kate Brian
Handling: Cheyenne er død, og eleverne på Easton har det hårdt efter andet dødsfald på to år. Dem der har det værst er pigerne fra Billing House, Cheyenne var formand i huset, så nu skal der vælges en ny. Eastons elever opdager at de er den eneste skole der ikke er inviteret til Arven. Reeds første opgave som billingsformand bliver at få Eastons arvinger med til Arven.
Rating:***** (5 stjerner)
Fordi: Hvad kan man ellers give sådan en fantastisk bog? Altså den har det hele, hovedpersonen tror hun er skør, skøre kommentarer og sorg. Jeg elsker den. Jeg anbefaler den 100% til dem kender!
Slutning: Denne slutning er forfærdelig. Hvordan kan man lave sådan nogle gode bøger når de alle slutter sørgeligt? Det er ikke til at fatte!

2 kommentarer:

  1. selvom du nævner slutningen vil jeg klart få fat i den!! Er det længe siden du gik i gang med den?? :)

    /Charlotte
    www.GlitterAmalie.dk - modeblog

    SvarSlet
  2. hmm, kan ikke huske, blev færdig med 10'eren for en måne siden, så et par måneder. Der hvor jeg plejer at købe bøger har de hele serien. Og hvis du spørger efter den er jeg sikker på at der er nogen der kan hjælpe dig. God læselyst ;-)

    - Bloggeren

    P.s. 'Arven' er nummer seks i serien, 1'eren hedder PRIVATE (som serien)

    SvarSlet