18 januar 2011

Fruits Basket 12

ADVARSEL: DETTE ER FRUITS BASKET 12 HVIS DU LÆSER VIDERE ER DET PÅ EGET ANSVAR, DET KAN AFSLØRER MEGET!


Titel: Fruits Basket 12
Forfatter: Natsuki Takaya
Handling: Sommerferien er slut, og Toru og Soma'erne er taget hjem fra huset ved stranden. Og nu skal de tilbage til skolen og hvad der sker, fx er der forældresamtaler om fremtiden på skolen. Torus bedstefar har fået en diskuprolaps og Toru er meget bekymret. Kagura taler med Kyo omkring deres følelser og de finder ud hvordan de har det sammen. Rin og Hatsuharu viser også deres sande følelser for hinanden.
Rating: ***** (4 stjerner)
Fordi: Jeg plejer at grine mere når jeg læser den, men  det gjorde jeg ikke denne gang, desværre. Serien er blevet mere alvorlig, nok fordi at Toru er blevet mere bevidst om Soma'ernes skæbne, og hun er stålsat på at ændre den. Men den er var så spændende at jeg ikke gad at ligge den fra mig så jeg kom for sent i seng og var helt vildt træt dagen efter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar