31 januar 2011

Bree Tanners Korte Liv Efter Døden


ADVARSEL!! DETTE ER 'Bree Tanners Korte Liv Efter Døden', DET ER EN UDVIDELSE AF ECLIPSE, SÅ LÆS ECLIPSE FØR DU LÆSER DENNE ELLERS KAN DET AFSLØRER NOGET DU IKKE VILLE VIDE FØR DU HAR LÆST ECLIPSE FÆRDIG!!!


Titel:
 Bree Tanners Korte Liv Efter Døden
Forfatter: Stephenie Meyer
Handling: Bree er blevet bidt af Victoria for at tjene hende i krigen mod Cullen-familien. Bree ved det bare ikke, det eneste hun ved er at hun skal drikke blod for at slukke den brændende fornemmelse i halsen, og solen er farlig, den brænder vampyrer op.
En dag møder Bree Diego, og hun bliver hurtigt venner med ham. Sammen finder de ud af sandheden om solen og at de kun er vampyrer for at tjene Victoria
Rating: ***** (4 stjerner)
Fordi: Den her bog er virkelig god, næsten bedre end Twilight! Da jeg begyndte kunne jeg ikke ligge den fra mig, så jeg læste den færdig samme dag jeg begyndte på den. Man ved jo godt hvordan den ender, men det er ingen hindring for at læse den,  man får næsten mere lyst til at læse den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar