24 januar 2011

Den udødelige Nicholas Flamels hemmeligheder 2: Magikeren


ADVARSEL: DETTE ER DEN UDØDELIGE NICHOLAS FLAMELSHEMMELIGHEDER 2, HVIS DU LÆSER VIDERE ER DET PÅ EGET ANSVAR, DET KAN AFSLØRER MEGET!


Titel: Magikeren
Forfatter: Micheal Scott
Handling: Nicholas, Josh, Sophie og Scatty er kommet til paris via en ley-port fra Ojai. I Paris støder de på Niccólo Machiavelli der ligesom Dee er i ledtog med De Mørke Ældste. Heldigvis befinder Nicholas' gamle elev sig også i Paris, og han er klar til at hjælpe Nicholas og hans følge med at undslippe de forfærdelige væsner Machiavelli slipper løs i Paris' gader.
Rating: ***** (5 stjerner)
Fordi: Jeg kunne næsten ikke ligge den fra mig af to grunde, 1) fordi den var så god og 2) fordi jeg skulle aflevere den på biblioteket en uge efter jeg begyndte at læse den. de to ting resulterede i at jeg kom en halv time senere i seng hver dag indtil jeg var færdig. Men god var den og derfor score den topkarakter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar