01 november 2014

Danser på dejlige dage


Jeg bliver ved med at finde flere dejlige billeder fra min solotur i London. Og fordi turen faktisk har været min bedste ferie nogensinde, så har jeg svært ved at lade være med at dele min glæde med andre. Så her er endnu en stor bunke billeder fyldt med glade minder. 

China Town /London

Morgenmad på The Breakfast Club. Helt sikkert et besøg værd ikke mindst på grund af deres varme chokolade.
Bemærk dog at der kan være kø for at komme ind. Var der på en tirsdag og stod i kø i 15-30 minutter.

Choccywoccydoodah. Hvis du er vild med chokolade er dette stedet for dig, for alle skulpturer er lavet af chokolade.
Hvordan de gør det forstår jeg på ingen måde, men det gør det kun mere imponerende.

Det næsten obligatoriske billede med seværdighederne i fokus.

Hey there Bob!

Blue cock on Trafalgar Square

Sidste solnedgang inde hjemtur til Danmark
//Anna



Ingen kommentarer:

Send en kommentar