02 september 2013

Spillet om karaktererne

Titel: Spillet om karaktererne
Forfatter: Peter Hertz og Alex Sonne Wulff
Forlag: Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck

Handling: Ja, det er her er gymnasieelevernes bog, en bog som giver gode råd til enhver situation i forbindelse med det faglige i gymnasiet og hvad du skal gøre for at score den bedste karakter. Der er alt lige fra hvordan du skal tackle timerne i al almindelighed til præsentationer, afleveringer og eksamen.

Bedømmelse: ***** (5 stjerner)
Anmeldelse: Nu går jeg selv på gymnasiet, så jeg tænkte straks; AHA, her er en bog der kan hjælpe mig med at få bedre karakterer! Meget smart. Og faktisk også en helt utrolig god måde at udnytte os usikre gymnasieelever, der jo næsten vil gøre alt for at få den bedste karakter. Og jeg faldt jo lige i "fælden". Men til en halvtredser synes jeg at det var ok at hoppe deri.
Og faktisk er der nogle rigtig gode råd, som jeg kan se virker. Andre mennesker bruger dem i hvert fald og har stor succes med dem, så det er jo rigtig nice. Ud fra det jeg kan se mine klassekammerater gør, så glæder jeg mig rigtig meget til at komme i gang med at bruge rådene.
Der er dog bare nogle af rådene jeg er ret meget imod, jeg kan godt se at det brugbart, men sådan noget at bruge sidemandens svar! Helt ærligt, det er da ikke ok. Eller, hvad synes I?
- Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar