27 oktober 2013

Åh Berlin, du gør mig glad! #1


I Berlin stødte vi på mange
 lækre ting, som jeg vil præsentere
jer for opdelt i to indlæg

Sammen med disse to skønne piger tog vi bussen  i 7-8 timer ned til
Tysklands hovedstad, Berlin



Vi havde fundet et fedt hostel i Prenzlauer Berg,  et skønt område der ligger tæt på centrum (det her er ikke vores
hostel, det er bare et billede af en smuk vej tæt hvor vi boede)



Jeg fik selvfølgelig ondt i halsen på turen, så søndagsbrunchen bestod
bl.a. af honning med mælk



En af de ting der fylder mest i Berlins
historie er Muren, og næsten lige
meget hvor man går, er der noget,
der sender tankerne tilbage til den
tid, selvom jeg slet ikke var født
inden Murens fald

På en af vores mange gåture rundt i Berlin, stødte vi en aften på en rigtig
fin graffiti. Hvis man gerne sætte sit eget præg på byen, så er det her da
 en ret fed og rar måde



Og her afslutter jeg med en tegning af mig og den ene af mine veninder,
som er et af mine yndlingsbilleder fra turen. Jeg er så glad for at min
 anden veninde har tegnet det <3

2 kommentarer:

  1. Berlin er sådan en skøn by! Der er oplevelser om alle hjørner, og det er bare ekstra dejligt hvis man kan opleve det hele med søde veninder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja mon ikke :) Jeg har da bestemt også planer at komme tilbage til byen, helst så snart så muligt :)

      Slet