11 oktober 2013

Splittet

Titel: Splittet (Slettet #2)
Originaltitel: Fractured
Forfatter: Teri Terry
Forlag: Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck

Spoiler Alert!
Handling: Selvom hun ikke burde, så kan Kyla huske mere og mere af hendes tidligere liv. Minder og tanker der egentlig burde have været fjernet, gemt væk, slettet, dukker op i bl.a. drømme.
Og så dukker hendes fortid op og konfrontere hende i form af én person, og denne person begynder at blande sig med hendes nutid, forsøger at få den gamle Kyla tilbage og få den nye fjernet.
Dette gør at hun bliver hvirvlet ind i kampen mellem Lorderne og frihedskæmperne, og på grund af dette bliver hun tvunget til at vælge.

Bedømmelse: ***** (5 stjerner)
Anmeldelse: Tak til Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck for at sende denne bog til mig.
Weeee! Terry og Kyla er tilbage! Og endnu en gang bliver man væltet helt bagover over hendes historie. Det var en god fortsættelse, hvilket nogle gange er en sjældenhed. Det var virkelig rart at få en bog, som jeg virkelig har glædet mig til at læse og så var den faktisk god. Nu har jeg ventet siden efteråret på at næste bog ville blive udgivet på dansk, og det var et rigtig rart gensyn.
Den er generelt skrevet godt og hænger fint sammen med første bog - hvilket jo altid er nice.
Jeg var i hvert fald underholdt stort set hele mens jeg læste bogen og på nogle tidspunkter havde jeg bare lyst til at stoppe alt andet så jeg kunne få lov til at fortsætte min læsning.
Helt klart en bog jeg vil anbefale til jer.

- Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar