15 april 2014

Top 10 tirsdag - bogaccessories

Top Ten Tuesday (dansk: top 10 tirsdag) er et begreb fra bloggen The Broke and the Bookish, hver uge udkommer der et nyt emne og denne uges emne er ting, der minder mig om bøger og som jeg ønsker mig

Halskæden fra Kate Spade er nok i den dyrere ende af mine 
boglige ønsker, men selvom prisen gør lidt ondt så er den jo
rigtig fin. Belagt med 12 karat guld og coralfarvet emalje på
den anden side. Kan købes her


Jeg opdagede dette smukke bogmærke hos en booktuber/vlogger. Man putter
den helt ind i bogen og når man så åbner den igen ser det ud som om at en
lille spire er begyndt at vokse derinde. Et skønt forårsbogmærke.
 Kan købes her


Smuk tape. Nothing more to say. Kan købes her


Jeg er helt sikkert ikke den eneste der har problemer med lyset når
jeg er på ferie og skal køre i bil eller har en seng uden læselampe.
Personligt kan jeg godt se denne dims som en løsning, da den op-
lyser ikke kun en side, med faktisk begge to. Kan købes her


En smuk "statement"-taske, der minder mig om Ron Weasley 
(kan I regne ud hvorfor?) Kan købes her


Denne stol sælges desværre ikke, men jeg er helt vild med den. Den kaldes
'Sunflower Chair' og er blevet tegnet af He Mu og Zhang Qian.


John Green har selv været med til at udvælge denne 
halskæde til at være med på det site hvor han og hans bror
sælger deres merchandise, og den er da for skøn. 
Kan købes her


I kan se hvad det er og hvad der står på den. Og der er jo ikke meget mere
i grunden til at jeg ønsker at eje denne, andet end at jeg elsker fjollede mugs.
Kan købes her


Jeg har endnu ikke læst Little Women, men denne rulle citat-tape har faktisk
givet mig endnu mere lyst til det. Kan købes her



Endnu en "statement"-ting, der viser min kærlighed til bøgernes verden og
hvor meget jeg står ved det. Kan købes her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar