29 oktober 2015

Tour de bookshelves | Booktube

8 kommentarer:

  1. Elsker vitterligt også at snuse rundt i andres bogreoler! Og sikke skønne bøger, du har på reolen. Jeg har ikke filmet mine egne, men du kan se dem i en række indlæg her, hvis lysten skulle melde sig: https://trolderier.wordpress.com/2015/04/22/min-bogreol-13/ hvor jeg har samlet alle link til indlæggene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uuuh, hvor ser det spændende ud :-)

      Slet
  2. Skøn video! Du har så mange fine bøger altså :D

    SvarSlet
  3. Ej en lækker samling <3 Hvor har du den holder/kasse til din Harry Potter kæde? Den er super flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have ^_^ Æsken til kæden var en del af en julegave et år. Så vidt jeg ved købes den samlet med kæden i den souvenirbutik der ligger på King's Cross :D

      Slet
  4. Hvor er det dog bare en hyggelig video!

    SvarSlet