01 oktober 2015

Velkommen til Booktober

Nu begynder bladene for alvor at falde af træerne og vejret bliver koldere og vådere. Det er ikke altid lige sjovt at traske igennem det, især ikke hvis man har iført sig sine smarte nye støvler - der i hvert fald ikke er vandtætte eller kan tåle smuds - købt til efterårssæsonen. Heldigvis er der en ting der kan få enhver bognørd til at løfte sig ud fra den mørke hule (bygget op af gennemlæste sider og tedåser) og nyde kulden og sommerens forfald. Bøgerne! Derfor har jeg valgt igen i år at køre Booktober for at fejre læsesæsonens kommen. Og jo, jeg er godt klar over at sommeren er fyldt med dage på stranden og i haven hvor man kan læse, men der er intet der slår en dyne og en kop varm kakao kombineret med en god historie.



Det er lige præcis scenarier som det ovenfor jeg vier denne måned til, for ligesom som mange andre skal jeg huske på de små lysende og hyggelige stunder når verden pakker sig ind i mørke og kulde. Så jeg har forberedt mange forskellige slags indlæg og glæder mig mega meget til at vise jer nogle af de ting jeg har gemt til denne måned. Det bliver forhåbentligt lige så godt som jeg regner med! Det eneste jeg beder jer om er huske jer selv og jeres omgivelser på at på trods af det nedtrykkende vejr er tiden også fyldt med mange fede oplevelser. Glædelig Booktober!

4 kommentarer:

  1. Glædelig Booktober til dig også! <3

    SvarSlet
  2. Hvor har du ret! Efteråret er så hyggeligt, selvom det bliver lidt mørkt og trist indimellem.
    Jeg ser frem til dine Booktober indlæg! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak, glæder mig også til at dele dem med jer :D

      Slet