23 december 2013

Decemberlegen #23: Juleforberedelser

For en gangs skyld har eg rent faktisk fået styr på alle mine gaver flere dage før juleaften. Det er ofte det aller sværeste for mig, for jeg synes sjældent min familie virker som om de mangler noget. Vi er ikke rige eller noget, vi bor bare i den 1. verden som så mange andre, og det gør at vi ikke har specielt mange behov der virkelig skal stilles. I hvert fald ikke som andre måske. Okay, nok med moralprædiken, der vil komme mere på et andet tidspunkt.


Så i stedet for at rende stresset rundt for at få fixet de sidste gaver inden Den Store Dag, haha, tog jeg på juletid ind til KBH med Søster og Mor. Så at købe mandelgave og frokost i Torvehallerne og varm kakao på en cafe på Nørrebro bagefter - det var min dag. 
Det er super rart at kunne slappe af og komme mere ind i julestemningen og forberede sig på alt det lækre der skal ske i morgen. Uuuuh hvor jeg dog glæder mig!
- Anna

2 kommentarer:

  1. Mine juleforberedelser stod på 10 timers arbejde. Hold op der var mange der ikke havde været i god tid som dig (og mig selv) for vi havde en ret travl 23. december i forhold til normalt. Men det ser pænt ud på budgettet. ;)

    I dag kan jeg til gengæld bare slappe af og koble helt fra hele dagen, lige indtil i aften, som jeg også glæder mig til.

    Rigtig glædelig jul Anna. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da øv med så travl en lille juleaften, selvom det er godt for indtjeningen osv.
      Og et forsinke i lige måde da :D

      Slet