30 december 2013

Decemberlegen #30: Nytårsplaner

Uha, det er jo noget af det mest interessante der er tilbage i år! Nytårsplanerne. Hvad skal man have på? Hvad skal man spise? Hvor skal man holde det henne? Alle disse lækre spørgsmål som bare venter på at blive besvaret og ih hvor jeg dog bare glæder mig til at finde svaret på dem alle! Heldigvis kan jeg da svare på to ud af tre:
Jeg har næsten styr på outfittet, men der er tre muligheder og jeg er utrolig dårlig til at vælge. Forhåbentligt har jeg fundet ud af noget inden i morgen aften...
En anden ting som jeg også allerede har svar på er, hvor jeg dog skal være henne denne skønne, festlige aften. Jeg starter ud med at spise en lækker middag med Mor, Far, Søster og nogle af familiens venner. Bagefter tager jeg ud til en af mine venner, på en MEGET hemmelig location, haha, og fejre det nye års kommen sammen med resten af mine super dejlige venner. Jeg glæder mig så åndssvagt meget til i morgen!
Men hvad middagen angår, så aner jeg det ikke og jeg må indrømme at jeg ikke har gidet at blive blandet ind i det, for det er nemlig ikke mit ansvar. Jep, det er en af goderne ved kun at være 17 og stadig bo hos Mor og Far. Men følg med på instagram i løbet af i morgen, det bliver der jeg bliver mest aktiv. Weeee!
Vi ses i morgen!
- Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar