19 september 2010

Gossip Girl vol. 1: Gossip Girl

Kan købes for
99.95 Dkk, hæftet
Titel: Gossip Girl
Forfatter: Cecily von Ziegesar
Handling: Foregår i New Yorks overklasse. Serena kommer tilbage fra sin kostskole, fordi hun blev smidt ud. Blair havde glædet sig til endelig, at hun skulle være centrum i stedet for at stå i Serenas skygge. Blair vil ikke have noget med Serena og gøre, og får alle til at vende sig mod Serena. Gossip Girl fortæller om alt det der sker på sin blog. Man ved ikke hvem det er, men hun ved det hele.
Rating:***** (5 stjerner)
Fordi: Den er virklighedsfjern, men man kunne godt forstille sig at det hele kunne ske. Plus den er rigtig velskrevet. Det syntes jeg er vigtigt. Når bogen er åbnet, er det svært at lukke den.
Slutning: Slutter med at Gossip Girl remser nogle spørgsmål op, som hun gerne vil have svar på. Og det er en kæmpe appetitvækker for næste bog. Jeg får i hvert fald lyst til at læse den næste bog.

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker den serie, jeg har alle bøgerne og jeg kan kun anbefale dem :)

    SvarSlet
  2. Ja, de er ret gode. HVis du kan lide den serie, så prøv Private af Kate Brian. Super god serie

    SvarSlet