21 marts 2011

Fashionistas vol 3: Irina

Titel: Irina
Forfatter: Sarra Manning
Handling: Så er det tid til at høre Irinas historie om hvordan hun blev opdaget som model og hendes kamp om forskellige jobs.
    Irina er sammen med en "ven" taget ind i en butik for at stjæle en kjole der skal sælges videre. Et ældre ægtepar opdager Irina men hjælper hende. De spørger hende om hun vil være model, og det vælger hun at blive. Irina flytter til London, i en lejlighed med tre andre piger, Candy, Hadley og Laura. Irina rejser en del rundt i verden for at få jobs, og når hun ikke gør det skændes hun med mindst en af hendes bofæller.
Rating: ***** (4 stjerner)
Fordi: Den er næsten mere interessant end de andre bøger, som jeg har læst. Fordi her er en pige der kommer fra den fattige del af Rusland. I starten har hun det rigtig svært, fordi alting er så anderledes, fra det hun er vant til. Meget bedre end 2'eren, "Hadley", den bliver klart anbefalet videre.

- Bloggeren

4 kommentarer:

  1. super fedt indlæg :)

    Jeg er blevet fast læser på din blog
    Tjek min ud og bliv evt. fast læser der.

    www.modederblogger.com
    -shop www.modederbloggershop.com

    SvarSlet
  2. Fedt, fed blog du har der... ;-)

    - Bloggeren

    SvarSlet
  3. Super hyggelig blog du har dig!
    har valgt at følge din blog og blevet fast læser(:
    - jeg er helt ny herinde, men tjek min blog ud
    http://belindasverden.blogspot.com/

    - knus.

    SvarSlet
  4. Din blog er også ret fin ;-)

    SvarSlet