14 november 2012

Blogger Reviews

Hvad er Blogger Reviews, tænker de fleste nok. Nu skal jeg forklare; det er en blog, jeg blogger på sammen med nogle andre skønne bloggere.
Vi er forskellige bloggere, gamere, musikbloggere, bogbloggere som mig og flere andre. Og vi anmelder alle ting.
Og hvordan kommer man lige på at lave en side kun med anmeldelser fra unge mennesker, jo ser I, det ved jeg ikke. Jeg må fortælle jer, at jeg ikke har været med fra starten af, helt fra idefasen. Jeg blev kontaktet af en af bloggerne bag sitet, han spurgte om jeg var interesseret. Og kan man andet end at svare ja? Jeg kan i hvert fald ikke, så søde læsere, de faste og dem der bare er kommet forbi ved et tilfælde, prøv at tjekke det ud her.
Men bare rolig, jeg har ikke tænkt mig at svigte "Bloggen, den bliver selvfølgelig opdateret som den plejer ;)

Knus
- Bloggeren

Ingen kommentarer:

Send en kommentar