Det er at vi nu er halvvejs må vel betyde at der nu er en kort pause, måske en halvleg for at holde os til det fodboldtema der har indtaget hele verden. Og er det ikke noget med at man kigger tilbage på første spilletid i pausen? Så hvorfor ikke også gøre det her? Lad os se på de bøger der indtil videre har været de bedste:
1. Fangirl af Rainbow Rowell
2. Ender's Game af Orson Scott Card
3. Paper Towns af John Green
4. Alice's Adventures in Wonderland af Lewis Carroll
5. Nobody af Neil Gaiman
6. Looking for Alaska af John Green
Og de der har været mindre gode:
1. Den Store Mand af Peter Elver
2. Atomzonen af Ida-Marie Rendtorff
Der har heldigvis være langt flere gode oplevelser i min læsning end de dårlige og lad os håbe at det vil fortsætte sådan resten af året - eller i hvert under min sommerferielæsning
//Anna
1. Den Store Mand af Peter Elver
2. Atomzonen af Ida-Marie Rendtorff
Der har heldigvis være langt flere gode oplevelser i min læsning end de dårlige og lad os håbe at det vil fortsætte sådan resten af året - eller i hvert under min sommerferielæsning
//Anna
Ingen kommentarer:
Send en kommentar