07 december 2010

7-12-2010

7. December

ADVARSEL: DETTE ER PRIVATE VOL. 3 HVIS DU LÆSER VIDERE ER DET PÅ EGET ANSVAR, DET KAN AFSLØRER MEGET!

Titel: Usårlig (Private 3)
Forfatter:Kate Brian
Handling: Reeds kæreste, Thomas Pearson, er nu fundet død, og det ryster skolen. Det ryster skolen endnu mere da de finder ud af at Thomas blev myrdet. Reed skal tilbringe Thanksgiving på Easton, da hun ikke vil hjem til hendes pillemisbrugende mor. Så hun skal blive på skolen sammen med De andre tilbageblivende elever, deriblandt Josh Hollis, som Reed er ret glad for.
Rating:****(4 stjerner)
Fordi: Tja, den er super godt skrevet, men slutningen kunne godt være lidt mere munter. Men ellers elsker jeg den serie. Kate Brian er god til at ligge spor og snyde hendes læser. Jeg har prøvet op til flere gange hvor jeg har tænk; Arh, nu sker der det, og så sker der præcis det modsatte!
Slutning: Som sagt før, så syntes jeg at slutningen er lidt for tung, jeg tænkte; hvorfor gør du det Kate, helt ærligt, nu gik det jo lige så godt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar