01 juni 2013

The girl in the converse shoes

Her kommer en kort, lille udgivelse af min første anmeldte novelle

Titel: The girl in the converse shoes (novelle)
Forfatter: Yaritza Garcia
Forlag: Jeg har ikke kunne finde et forlag, men jeg kan fortælle at en enkel søgning på titlen kan i finde et sted, hvor i kan downloade den. Den er nemlig GRATIS. Ja, præcis; gratis.

Handling: En typisk nørd er blevet trukket med til en halloween fest af sine venner, straks efter de er ankommet forlader vennerne ham og han er ladt alene. Han møder pludselig en pige, der kysser ham. Han ved dog ikke hvem hun er, det eneste han har at gå efter er hendes lyse hår og de lyserøde converse.

Bedømmelse: ***** (3 stjerner)
Anmeldelse: Det var en lille, romantisk historie, måske en smule for triviel. For det er jo den fuldstændig typiske historie; nørden scorer den flotte/fantastiske pige, og den kender vi jo alle. Og her har vi en version der fylder 5 sider på en iPad.
For mig må noveller gerne være mere abstrakte og originale end den her er, nej hvor jeg dog lyder konservativ. Men jeg holder fast ved det alligevel, for jeg mener hvad jeg sagde, selvom jeg lyder super konservativ og kedelig. Men den er jo fint skrevet og den er jo hyggelig nok, jeg havde bare forventet noget helt andet af novellen, og så bliver man jo altid lidt skuffet.

- Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar