12 november 2014

Booktober-værker og novembers kommen

Jeg har haft en af de bedste bog-måneder i lang tid og det har været med til at gøre to ting for mig. 1) jeg har fået læst hele fem værker færdig i løbet af måneden - hvilket faktisk er ret stort taget i betragtning af at jeg normalt kun har tid til at læse 2-3 bøger. 2) Jeg har fået min gejst og inspiration tilbage til at skrive og blogge igen. Min lyst har ligget inde i en dyb, dyb hule og har været svær at lokke ud. Men på en eller anden måde skete det til sidst og nu sidder jeg med en masse ideer, men næsten ingen tid til at få den ud, fordi der sker så meget andet for tiden (og det er et helt indlæg for sig).

Tilbage til bøgerne. Som nævnt før har jeg læst 5 bøger, de fleste af dem var for at forberede mig til Bogforum (jeg er der alle tre dage), men to af dem var bare til ren hygge.


En af de bøger jeg har planer om at læse i løbet af denne måned er især Exit Sugartown af Martin Petersen, som jeg rigtig gerne vil læse inden Bogforum, da det er en af de ungdomsbøger der får en del opmærksomhed der. Derudover er The Ocean at the End of the Lane af Neil Gaiman en helt bog der helt sikkert skal læses. Den ligger faktisk allerede klar til at blive taget frem når jeg afslutter Exit Sugartown. Jeg skal også læse Ketchup Clouds af Annabel Pitcher denne måned, det er en bog jeg virkelig glæder mig til at tage hul på. The Catcher in the Rye af J. D. Salinger og Kaoshjerte af den søde Lise Grimnes fra Norge (og jo, jeg må gerne gør lidt reklame for en jeg arbejder med, det er helt i orden) er helt sikkert også to bøger der skal læses.


Please keep in mind! Jeg har allerede læst to af bøgerne på nu, men det betyder jo bare at jeg er god til at holde mig til min plan. Hurra, hurra!

Hvad skal I læse i løbet af den næste måned? Kan I anbefale en god bog jeg skal læse i en af de kommende måneder?
//Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar