17 marts 2015

Top 10 tirsdag - forårets TBR



Top Ten Tuesday (dansk: top 10 tirsdag) er et begreb fra bloggen The Broke and the Bookish, hver uge udkommer der et nyt emne og denne uges emne er ti bøger på forårets to-be-read-list. Før jeg begynder at liste en bunke bøger, vil jeg gerne pointere at jeg er utrolig dårlig til at følge den slags lister. Jeg vil prøve, men det bliver nok mere en vejledning end en egentlig præcis liste over min læsning.

1. Peter Pan af J. M. Barrie
2. When She Smiled af Ritoban Chakrabati
3. The Great Gatsby af F. Scott Fitzgerald
4. Me, Earl and the Dying Girl af Jesse Andrews
5. Nekromantikeren af Michael Scott
6. A Hundred Summers af Beatriz Williams
7. The Picture of Dorian Gray af Oscar Wilde
8. Doppler af Erlend Loe
9. Midt i en Jazztid af Knud Sønderby
10. Doctor Who: The Shakespeare Notebooks af Justin Richards

På trods af min skepsis til at læse bøgerne, så glæder jeg mig allerede nu til at åbne bøgerne! Flere af dem ligger endda klar til at blive læst på mit skrivebord.

Hvad med jer, hvilke planer har I for forårets bøger?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar