18 december 2013

Decemberlegen #18: Indendørs juleaktiviteter

En af de bedste ting man kan gøre i juletiden er at bage julekager, og det allerbedste er at lave pynte de mange, mange brunkager, man har bagt under julekagebagningen. Godt nok er det ikke alle der er lige fantasifulde, men for det meste ender man med et rigtig fint resultat. Og det er da en fantastisk glæde at åbne kagedåsen og se de mangefarvede, fantastiske kager.


Flere af mine yndlinge fra Doctor Who-serien. Jeg kan gætte mig til at
det er et kæmpe chok at se dem repræsenteret her...


Extermintate! Exterminate!


Og her over er mine to yndlingsdoktorer, i hvert fald af dem jeg har set indtil videre, nr 10 og nr 11 - spillet af henholdvis David Tennant og Matt Smith. Jeg synes personligt at sølvstjernerne giver dem et mere magisk look, men hvad synes I, kan I overhovedet relatere til mit fangirl moment?? Det håber jeg lidt...
- Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar