27 december 2013

Decemberlegen #27: Nytårsforsæt

For flere år siden valgte jeg at jeg ikke vil have et nytårforsæt nogensinde igen, for det er alt for sjældent at man rent faktisk får gjort noget ved dem. Men jeg har da alligevel fanget mig selv i at sætte nogle mål for mig selv og min blog for næste år og jeg håber da at det er nogle jeg kan opnå:

Læse flere bøger - herunder få læst alle de bøger jeg har på min tbr-hylde lige nu

Forbedre kvaliteten på mine posts og på den måde lokke flere faste læsere hertil

Få skabt en løsning på mit voksende bogproblem

Det er jo nok ikke de mest originale forsæt, men det er noget jeg rigtig gerne vil have at det skal ske, og mon det ikke er muligt, hvis jeg strammer mig lidt an??
- Anna

4 kommentarer:

  1. "Få skabt en løsning på mit voksende bogproblem" - den er jeg spændt på at høre om! :D Jeg håber, du deler tips..

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er spændt på om jeg overhovedet finder en løsning. Pt står er mine boghylder ved at falde af væggene pga alle de kilo de bærer, så hvis det skal være, så skal det være snart!

      Slet
  2. Jeg kender kun alt for godt til den med "Få skabt en løsning på mit voksende bogproblem" har selv det samme problem. Sig enlig til, hvis du har en løsning :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Min far har foreslået at jeg laver hele min væg om til en bogreol, men om det er løsningen det ved jeg ikke rigtig

      Slet