21 oktober 2014

Top 10 tirsdag - serier jeg vil læse

Top Ten Tuesday (dansk: top 10 tirsdag) er et begreb fra bloggen The Broke and the Bookish, hver uge udkommer der et nyt emne og denne uges emne er ti serier jeg vil begynde på inden for de næste 2 år. Ja, 2 år virker som relativt lang tid, men hvis man tager min bogsamlermani med i regningen bliver det pludselig kort tid.
Jeg har egentlig ikke meget at sige om serierne, da jeg endnu ikke har læst dem og de derfor er valg ud fra samme kriterie; at de virker spændende ud (og sandsynligvis også er blevt bedømt godt på goodreads).

1. Age of the five af Trudi Canavan

2. Dæmondræberen af Louise Haiberg


3. Stargirl af Jerry Spinelli

4. Morganas Kilder af Helle Ryding

5. Eragon af Christopher Paolini

6. Beverly Hills 90210-serien af forskellige forfatter

7. Doctor Who 50th anniversary E-shorts af diverse kendte britiske forfattere, bl.a. Neil Gaiman, Michael Scott og Eoin Colfer

8. Historierne om Sherlock Holmes af Sir Arthur Conan Doyle

9. The Giver-serien af Lois Lowry

10. Percy Jackson af Rick Riordian

Hvilke serier vil I gerne læse?

//Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar